Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że nadal trwa rekrutacja do TURY IV. W związku z powyższym, zapraszamy do składania formularzy aplikacyjnych. Więcej informacji otrzymają Państwo pod numerem telefonu 608 033 337.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że został zaktualizowany harmonogram na szkolenie zawodowe pn. „Opiekunka dziecięca”. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że został zaktualizowany harmonogram na szkolenie zawodowe pn. „Magazynier z elementami sprzedaży”. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że został zaktualizowany harmonogram na szkolenie zawodowe pn. „Magazynier z obsługą klienta”. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dnia 08.10.2024 r. rozpocznie się szkolenie zawodowe pn. „Magazynier z elementami sprzedaży”. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dnia 07.10.2024 r. rozpocznie się szkolenie zawodowe pn. „Magazynier z obsługą klienta”. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dnia 06.10.2024 r. odbędą się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dnia 04.10.2024 r. rozpocznie się szkolenie zawodowe pn. „Opiekunka dziecięca”. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że rozpoczynamy rekrutację do TURY IV. W związku z powyższym, zapraszamy do składania formularzy aplikacyjnych. Więcej informacji otrzymają Państwo pod numerem telefonu 608 033 337.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że zakończyliśmy rekrutację do TURY III.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że kolejne osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie. LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 61/UP/0067/23 15
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dnia 26.09.2024 r. rozpoczną się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że kolejne osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie. LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 57/UP/0067/23 43 2. 58/UP/0067/23 40 3. 59/UP/0067/23 40 4. 60/UP/0067/23 20
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że kolejne osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie. LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 42/UP/0067/23 48 2. 43/UP/0067/23 40 3. 44/UP/0067/23 40 4. 45/UP/0067/23 40 5. […]
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dnia 15.09.2024 r. odbędą się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że rozpoczynamy rekrutację do TURY III. W związku z powyższym, zapraszamy do składania formularzy aplikacyjnych. Więcej informacji otrzymają Państwo pod numerem telefonu 608 033 337.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że zakończyliśmy rekrutację do TURY II.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że kolejna osoba została zakwalifikowana do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23 Poniżej lista rankingowa osoby zakwalifikowanej do udziału w Projekcie. LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 39/UP/0067/23 35 2. 40/UP/0067/23 15 3. 41/UP/0067/23 15
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że kolejna osoba została zakwalifikowana do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23 Poniżej lista rankingowa osoby zakwalifikowanej do udziału w Projekcie. LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 38/UP/0067/23 15
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dnia 02.09.2024 r. rozpocznie się szkolenie zawodowe pn. „Opiekunka dziecięca”. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dnia 31.08.2024 r. odbędą się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 28.08.2024 r. rozpoczynają się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że kolejna osoba została zakwalifikowana do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23 Poniżej lista rankingowa osoby zakwalifikowanej do udziału w Projekcie. LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 37/UP/0067/23 15
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że kolejne osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie. LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 37/UP/0067/23 15 2. 38/UP/0067/23 15
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 16.08.2024 r. rozpoczyna się szkolenie zawodowe pn. „Pracownik księgowości z elementami kadr i płac”. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 14.08.2024 r. odbędzie się Grupowe poradnictwo zawodowe. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że kolejna osoba została zakwalifikowana do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23 Poniżej lista rankingowa osoby zakwalifikowanej do udziału w Projekcie. LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 36/UP/0067/23 15
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 10.08.2024 r. rozpoczynają się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że kolejne osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie. LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 25/UP/0067/23 35 2. 26/UP/0067/23 35 3. 27/UP/0067/23 20 4. 28/UP/0067/23 15 5. 29/UP/0067/23 […]
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 19.07.2024 r. rozpoczyna się Szkolenie zawodowe pn. „Operator obsługi wózków jezdniowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgnikiem oraz osoba obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem”. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 19.07.2024 r. rozpoczyna się Szkolenie zawodowe pn. „Opiekunka dziecięca”. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 20.07.2024 r. rozpoczynają się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że kolejne osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie. LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 21/UP/0067/23 35 2. 22/UP/0067/23 35 3. 23/UP/0067/23 15 4. 24/UP/0067/23 0
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 09.07.2024 r. rozpoczynają się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że kolejne osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie. LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 14/UP/0067/23 35 2. 15/UP/0067/23 35 3. 16/UP/0067/23 20 4. 17/UP/0067/23 15 5. 18/UP/0067/23 […]
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że rozpoczynamy rekrutację do TURY II. W związku z powyższym, zapraszamy do składania formularzy aplikacyjnych. ZAPRASZAMY do udziału w Projekcie!!! Więcej informacji otrzymają Państwo pod numerem telefonu 608 033 337.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że zakończyliśmy rekrutację do TURY I.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 05.07.2024 r. rozpoczynają się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że kolejne osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie. LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 9/UP/0067/23 35 2. 10/UP/0067/23 8 3. 11/UP/0067/23 0 4. 12/UP/0067/23 0 5. 13/UP/0067/23 0 […]
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu 25.06.2024 r. został zaktualizowany harmonogram wsparcia na indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Aktualizacja harmonogramu znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że kolejne osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie. LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 4/UP/0067/23 23 2. 5/UP/0067/23 23 3. 6/UP/0067/23 20 4. 7/UP/0067/23 15 5. 8/UP/0067/23 0 […]
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 26.06.2024 r. rozpoczynają się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że pierwsze osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie. LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 1/UP/0067/23 35 2. 2/UP/0067/23 20 3. 3/UP/0067/23 0
Zobacz szczegóły
Drodzy Państwo, W związku z realizacją Projektu pn. „Start w nowe możliwości” nr FEPK.07.04-IP.01-0067/23 informujemy, że nadal trwa REKRUTACJA!!! OSOBY ZAINTERESOWANE ZAPRASZAMY DO KONTAKTU!!! e-mail: m.stefanska@eprojekty.info a.jedrzejek@eprojekty.info tel. kom: 608 033 337
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, Miło nam poinformować, iż trwa rekrutacja do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” nr FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Zapraszamy do udziału w projekcie!!!
Zobacz szczegóły
Szanowni Państwo, Pragniemy poinformować, iż wczoraj, tj. 16.04.2024 r. Paweł Rozmarynowski ARTCOM podpisał umowę o dofinansowanie Projektu pn. „Start w nowe możliwości” nr FEPK.07.04-IP.01-0067/23 na terenie woj. podkarpackiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027. W związku z powyższym ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W PROJEKCIE!!!
Zobacz szczegółyProjekt „Start w nowe możliwości” nr FEPK.07.04-IP.01-0067/23
Paweł Rozmarynowski ARTCOM zaprasza do udziału w projekcie pn. „Start w nowe możliwości” nr FEPK.07.04-IP.01-0067/23
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
Priorytet 7 FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian,
Działanie FEPK 07.04 Poprawa sytuacji na rynku pracy osób ubogich pracujących oraz odchodzących z rolnictwa.
GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU do 30.06.2025 r. jest poprawa sytuacji na rynku pracy 140 [84K/56M] osób od 18 roku życia, w tym 7 ON [5K/2M] zatrudnionych na podstawie umów krótkoterminowych, cywilnoprawnych, ubogich pracujących oraz odchodzących z rolnictwa, które uczą się, pracują lub zamieszkują na obszarze woj. podkarpackiego [WP] w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego [KC] poprzez objęcie zindywidualizowanym wsparciem, tj. ofertą/ami wsparcia zidentyfikowanymi jako niezbędne w celu poprawy sytuacji na rynku pracy.
PROJEKT SKIEROWANY JEST DO OSÓB:
W RAMACH PROJEKTU UCZESTNICY/CZKI PROJEKTU MOGĄ SKORZYSTAĆ Z NASTĘPUJACYCH FORM WSPARCIA:
Podczas wsparcia doradca zawodowy zidentyfikuje potrzeby każdego UP, w tym m.in. poprzez diagnozowanie potrzeb szkoleniowych, możliwości doskonalenia zawodowego oraz opracuje IPD, który będzie określać zakres wsparcia danego UP. IPD będzie uzgodniony z UP i może podlegać aktualizacji w trakcie projektu na wniosek UP lub podmiotu udzielającego wsparcia. IPD obejmować będzie podstawowe usługi rynku pracy wspierane instrumentami rynku pracy w celu zmiany/utrzymania zatrudnienia UP.
IPD obejmuje min. 3 etapy:
I – Przeprowadzenie diagnozy sytuacji zawodowej UP,
II – Przygotowanie IPD przez doradcę zawodowego z udziałem UP,
III – Realizacja IPD przez UP ze wsparciem doradcy zawodowego / Zakończenie realizacji IPD.
Udzielane wsparcie zostanie dostosowane do indywidualnych potrzeb UP, wynikających z ich wiedzy, umiejętności i kompetencji oraz kwalifikacji do wykonywania danego zawodu.
Każdy z UP otrzyma ofertę wsparcia, obejmującą takie formy pomocy, które zostaną
zidentyfikowane u niego jako niezbędne w celu poprawy sytuacji na rynku pracy.
W przypadku wsparcia osób do 29 r.ż. ich udział w projekcie poprzedzony zostanie oceną umiejętności cyfrowych oraz w razie potrzeby zgodnie z IPD w ramach zadania 2-uzupełnieniem poziomu kompetencji.
By zwiększyć szansę UP na utrzymanie/zmianę zatrudnienia dla wszystkich UP zaplanowano szkolenia służące zdobyciu kompetencji/kwalifikacji w oparciu
o zdiagnozowane potrzeby i potencjał każdego UP (IPD). Jednocześnie szkolenia będą zgodne ze zdiagnozowanymi potrzebami rynku pracy.
W ramach projektu realizowane będą wyłącznie szkolenia, których efektem będzie nabycie kwalifikacji lub kompetencji. Fakt nabycia kwalifikacji potw. zostanie odpowiednim dokumentem (np. certyfikatem), rozpoznawalnym i uznawanym
w danym środowisku, sektorze lub branży, a fakt nabycia kompetencji poprzez wydanie dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji. Podczas szkoleń będą wykorzystywane różnorodne, angażujące UP metody kształcenia oraz środki i materiały dydaktyczne.
UP otrzymają stypendia szkoleniowe zgodne z aktualnym statusem na rynku pracy.
We wsparciu weźmie udział 36 UP. Grupowe poradnictwo zawodowe w szczególności będzie polegać na udzielaniu pomocy UP w planowaniu rozwoju kariery zawodowej. Zakres oraz tematyka spotkań będą uzasadniona przez doradcę zawodowego sporządzającego wraz z UP IPD.
W RAMACH PROJEKTU UCZESTNIKOM/CZKOM PROJEKTU ZAPEWNIAMY:
WSKAŹNIKI PRODUKTU:
Liczba osób pracujących, łącznie z prowadzeniem działalności na własny rachunek, objętych wsparciem w programie – 140 UP [84K/56M]
Liczba osób objętych wsparciem w projekcie – 140 UP [84K/56M]
Liczba osób w wieku 55 lat i więcej objętych wsparciem w programie – 28 UP [17K/11M]
Liczba osób w wieku 18-29 lat objętych wsparciem w programie – 28 UP [17K/11M]
Inne wspólne wskaźniki produktu:
Liczba osób z niepełnosprawnościami objętych wsparciem w programie – 7 UP [5K/2M]
WSKAŹNIKI REZULTATU:
– Liczba osób, które uzyskały kwalifikacje po opuszczeniu programu – 112 UP [67K/45M]
Głównym rezultatem projektu będzie nabycie kompetencji/ kwalifikacji przez minimum 80% UP, tj. 112 UP [67K/45M].
ZASADY RÓWNOŚCI I DOSTĘPNOŚCI
Definicja:
Dyskryminacja – różnicowanie, wykluczanie lub ograniczanie ze względu na jakiekolwiek przesłanki w szczególności płeć, rasę, kolor skóry, pochodzenie etniczne lub społeczne, cechy genetyczne, język, religię lub przekonania, poglądy polityczne lub wszelkie inne poglądy, przynależność do mniejszości narodowej, majątek, urodzenie, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną. Celem lub skutkiem dyskryminacji jest naruszenie lub brak uznania możliwości korzystania z wszelkich praw człowieka i podstawowych wolności oraz ich wykonywania na zasadzie równości z innymi osobami.
Zasada równości kobiet i mężczyzn – wdrożenie działań mających na celu osiągnięcie stanu, w którym kobietom i mężczyznom przypisuje się taką samą wartość społeczną, równe prawa i równe obowiązki. To również stan, w którym kobiety i mężczyźni mają równy dostęp do korzystania z zasobów (np. środki finansowe, szanse rozwoju). Zasada ta ma gwarantować możliwość wyboru drogi życiowej bez ograniczeń wynikających ze stereotypów płci. Jest to również uwzględnianie perspektywy płci w głównym nurcie wszystkich procesów i działań w ramach programów (tj. podczas przygotowywania, wdrażania, monitorowania, sprawozdawczości, ewaluacji, promocji i kontroli programów).
Zasada równości szans i niedyskryminacji – wdrożenie działań umożliwiających wszystkim osobom sprawiedliwe i pełne uczestnictwo we wszystkich dziedzinach życia, bez względu na ich płeć, rasę, kolor skóry, pochodzenie etniczne lub społeczne, cechy genetyczne, język, religię lub przekonania, poglądy polityczne lub wszelkie inne poglądy, przynależność do mniejszości narodowej, majątek, urodzenie, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną.
Zasady równościowe (horyzontalne) – rozumiane łącznie jako zasada równości kobiet i mężczyzn oraz zasada równości szans i niedyskryminacji.
Projekt jest zgodny z zasadami równości szans Kobiet i Mężczyzn oraz równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla ON, tj. m.in. :
Więcej informacji dotyczących Zasad równości szans Kobiet i mężczyzn oraz równości szans i niedyskryminacji znajdą Państwo w linkach poniżej:
Wartość projektu – 878 653,10 PLN
Dofinansowanie projektu z UE – 746 855,13 PLN
Okres realizacji projektu – 01.01.2024 r. – 30.06.2025 r.
Dane do kontaktu
Kierownik projektu – Monika Stefańska
tel. kontaktowy: 608 033 337
e-mail: m.stefanska@eprojekty.info
Biuro projektu: ul. Karola Szajnochy 8A, 38-200 Jasło
Osoba odpowiedzialna za sporządzanie i aktualizację harmonogramów – Monika Stefańska.
#funduszeUE
#funduszeeuropejskiepodkarpackie
#funduszeeuropejskie
Harmonogram udzielania wsparcia – Szkolenie zawodowe – TURA I – 19.07.2024 r. – 31.07.2024 r.
Harmonogram udzielania wsparcia – Szkolenie zawodowe – TURA I – 24.07.2024 r. – 31.07.2024 r.
Harmonogram udzielania wsparcia – Grupowe poradnictwo zawodowe – TURA II – 14.08.2024 r. – GRUPA I
Harmonogram udzielania wsparcia – Szkolenie zawodowe – TURA II – 16.08.2024 r. – 31.08.2024 r.
Harmonogram udzielania wsparcia – Szkolenie zawodowe – TURA II – 02.09.2024 r. – 15.09.2024 r.
Harmonogram udzielania wsparcia – Szkolenie zawodowe – TURA II – 05.10.2024 r. – 23.10.2024 r.
Harmonogram udzielania wsparcia – Szkolenie zawodowe – TURA III – 07.10.2024 r. – 24.10.2024 r.
Harmonogram udzielania wsparcia – Szkolenie zawodowe – TURA III – 08.10.2024 r. – 22.10.2024 r.