Start w nowe możliwości

REKRUTACJA OTWARTA!!! – TURA IV

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że nadal trwa rekrutacja do TURY IV. W związku z powyższym, zapraszamy do składania formularzy aplikacyjnych.   Więcej informacji otrzymają Państwo pod numerem telefonu 608 033 337.

Zobacz szczegóły

Szkolenie zawodowe pn. „Opiekunka dziecięca” – aktualizacja

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że został zaktualizowany harmonogram na szkolenie zawodowe pn. „Opiekunka dziecięca”. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

Szkolenie zawodowe pn. „Magazynier z elementami sprzedaży”

Szanowni Państwo,   uprzejmie informujemy, że został zaktualizowany harmonogram na szkolenie zawodowe pn. „Magazynier z elementami sprzedaży”.   O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

Szkolenie zawodowe pn. „Magazynier z obsługą klienta” – aktualizacja

Szanowni Państwo,   uprzejmie informujemy, że został zaktualizowany harmonogram na szkolenie zawodowe pn. „Magazynier z obsługą klienta”. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

Szkolenie zawodowe pn. „Magazynier z elementami sprzedaży”

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dnia 08.10.2024 r. rozpocznie się szkolenie zawodowe pn. „Magazynier z elementami sprzedaży”. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

Szkolenie zawodowe pn. „Magazynier z obsługą klienta”

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dnia 07.10.2024 r. rozpocznie się szkolenie zawodowe pn. „Magazynier z obsługą klienta”. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dnia 06.10.2024 r. odbędą się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

Szkolenie zawodowe pn. „Opiekunka dziecięca”

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dnia 04.10.2024 r. rozpocznie się szkolenie zawodowe pn. „Opiekunka dziecięca”. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

REKRUTACJA OTWARTA!!! – TURA IV

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że rozpoczynamy rekrutację do TURY IV. W związku z powyższym, zapraszamy do składania formularzy aplikacyjnych.   Więcej informacji otrzymają Państwo pod numerem telefonu 608 033 337.

Zobacz szczegóły

REKRUTACJA ZAMKNIĘTA – TURA III

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że zakończyliśmy rekrutację do TURY III.

Zobacz szczegóły

Lista rankingowa z dnia 26.09.2024 

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że kolejne osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie. LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny                     Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 61/UP/0067/23 15  

Zobacz szczegóły

Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dnia 26.09.2024 r. rozpoczną się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

Lista rankingowa z dnia 23.09.2024

Szanowni Państwo,   Uprzejmie informujemy, że kolejne osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie.   LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny                     Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 57/UP/0067/23 43 2. 58/UP/0067/23 40 3. 59/UP/0067/23 40 4. 60/UP/0067/23 20

Zobacz szczegóły

Lista rankingowa z dnia 20.09.2024

Szanowni Państwo,   Uprzejmie informujemy, że kolejne osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie.   LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny                     Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 42/UP/0067/23 48 2. 43/UP/0067/23 40 3. 44/UP/0067/23 40 4. 45/UP/0067/23 40 5. […]

Zobacz szczegóły

Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dnia 15.09.2024 r. odbędą się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.  

Zobacz szczegóły

REKRUTACJA OTWARTA!!! – TURA III

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że rozpoczynamy rekrutację do TURY III. W związku z powyższym, zapraszamy do składania formularzy aplikacyjnych.   Więcej informacji otrzymają Państwo pod numerem telefonu 608 033 337.  

Zobacz szczegóły

REKRUTACJA ZAMKNIĘTA – TURA II

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że zakończyliśmy rekrutację do TURY II.

Zobacz szczegóły

Lista rankingowa z dnia 11.09.2024

Szanowni Państwo,   Uprzejmie informujemy, że kolejna osoba została zakwalifikowana do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23 Poniżej lista rankingowa osoby zakwalifikowanej do udziału w Projekcie.   LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny                     Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 39/UP/0067/23 35 2. 40/UP/0067/23 15 3. 41/UP/0067/23 15  

Zobacz szczegóły

Lista rankingowa z dnia 30.08.2024

Szanowni Państwo,   Uprzejmie informujemy, że kolejna osoba została zakwalifikowana do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23 Poniżej lista rankingowa osoby zakwalifikowanej do udziału w Projekcie.   LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny                     Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 38/UP/0067/23 15  

Zobacz szczegóły

Szkolenie zawodowe pn. „Opiekunka dziecięca”

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dnia 02.09.2024 r. rozpocznie się szkolenie zawodowe pn. „Opiekunka dziecięca”. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dnia 31.08.2024 r. odbędą się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 28.08.2024 r. rozpoczynają się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

Lista rankingowa z dnia 27.08.2024

Szanowni Państwo,   Uprzejmie informujemy, że kolejna osoba została zakwalifikowana do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23 Poniżej lista rankingowa osoby zakwalifikowanej do udziału w Projekcie.   LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny                     Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 37/UP/0067/23 15  

Zobacz szczegóły

Lista rankingowa z dnia 27.08.2024 r.

Szanowni Państwo,   Uprzejmie informujemy, że kolejne osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie.   LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny                     Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 37/UP/0067/23 15 2. 38/UP/0067/23 15  

Zobacz szczegóły

Szkolenie zawodowe pn. „Pracownik księgowości z elementami kadr i płac”

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 16.08.2024 r. rozpoczyna się szkolenie zawodowe pn. „Pracownik księgowości z elementami kadr i płac”. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

Grupowe poradnictwo prawne

Szanowni Państwo,   uprzejmie informujemy, że od dnia 14.08.2024 r. odbędzie się Grupowe poradnictwo zawodowe. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

Lista rankingowa z dnia 12.08.2024

Szanowni Państwo,   Uprzejmie informujemy, że kolejna osoba została zakwalifikowana do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23 Poniżej lista rankingowa osoby zakwalifikowanej do udziału w Projekcie.   LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny                     Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 36/UP/0067/23 15

Zobacz szczegóły

Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 10.08.2024 r. rozpoczynają się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

Lista rankingowa z dnia 05.08.2024

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że kolejne osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie.   LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny                     Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 25/UP/0067/23 35 2. 26/UP/0067/23 35 3. 27/UP/0067/23 20 4. 28/UP/0067/23 15 5. 29/UP/0067/23 […]

Zobacz szczegóły

Szkolenie zawodowe

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 19.07.2024 r. rozpoczyna się Szkolenie zawodowe pn. „Operator obsługi wózków jezdniowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgnikiem oraz osoba obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem”. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

Szkolenie zawodowe

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 19.07.2024 r. rozpoczyna się Szkolenie zawodowe pn. „Opiekunka dziecięca”. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.  

Zobacz szczegóły

Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 20.07.2024 r. rozpoczynają się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

Lista rankingowa z dnia 19.07.2024 r.

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że kolejne osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie.   LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny                     Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 21/UP/0067/23 35 2. 22/UP/0067/23 35 3. 23/UP/0067/23 15 4. 24/UP/0067/23 0  

Zobacz szczegóły

Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 09.07.2024 r. rozpoczynają się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

Lista rankingowa z dnia 05.07.2024 r.

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że kolejne osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie.   LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny                     Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 14/UP/0067/23 35 2. 15/UP/0067/23 35 3. 16/UP/0067/23 20 4. 17/UP/0067/23 15 5. 18/UP/0067/23 […]

Zobacz szczegóły

REKRUTACJA OTWARTA!!! – TURA II

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że rozpoczynamy rekrutację do TURY II. W związku z powyższym, zapraszamy do składania formularzy aplikacyjnych.   ZAPRASZAMY do udziału w Projekcie!!!   Więcej informacji otrzymają Państwo pod numerem telefonu 608 033 337.

Zobacz szczegóły

REKRUTACJA ZAMKNIĘTA – TURA I

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że zakończyliśmy rekrutację do TURY I.

Zobacz szczegóły

Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 05.07.2024 r. rozpoczynają się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

Lista rankingowa z dnia 01.07.2024

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że kolejne osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie. LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny                     Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 9/UP/0067/23 35 2. 10/UP/0067/23 8 3. 11/UP/0067/23 0 4. 12/UP/0067/23 0 5. 13/UP/0067/23 0 […]

Zobacz szczegóły

Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD – aktualizacja

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że  w dniu 25.06.2024 r. został zaktualizowany harmonogram wsparcia na indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Aktualizacja harmonogramu znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

Lista rankingowa z dnia 21.06.2024

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że kolejne osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie. LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny                     Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 4/UP/0067/23 23 2. 5/UP/0067/23 23 3. 6/UP/0067/23 20 4. 7/UP/0067/23 15 5. 8/UP/0067/23 0 […]

Zobacz szczegóły

Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 26.06.2024 r. rozpoczynają się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym w celu identyfikacji potrzeb uczestników i opracowania Indywidualnego Planu Działania. O terminach i miejscu spotkań Uczestnicy/czki zostali poinformowani telefonicznie. Szczegółowy harmonogram znajduje się w zakładce HARMONOGRAMY.

Zobacz szczegóły

Lista rankingowa z dnia 20.06.2024

Szanowni Państwo,   Uprzejmie informujemy, że pierwsze osoby zostały zakwalifikowane do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” FEPK.07.04-IP.01-0067/23.   Poniżej lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie.   LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW/CZEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU Lp. Indywidualny numer identyfikacyjny                     Uczestnika/czki Projektu Ilość punktów 1. 1/UP/0067/23 35 2. 2/UP/0067/23 20 3. 3/UP/0067/23 0  

Zobacz szczegóły

Rekrutacja do Projektu

Drodzy Państwo, W związku z realizacją Projektu pn. „Start w nowe możliwości” nr FEPK.07.04-IP.01-0067/23 informujemy, że nadal trwa REKRUTACJA!!! OSOBY ZAINTERESOWANE ZAPRASZAMY DO KONTAKTU!!! e-mail: m.stefanska@eprojekty.info a.jedrzejek@eprojekty.info tel. kom: 608 033 337

Zobacz szczegóły

Rekrutacja do Projektu

Szanowni Państwo, Miło nam poinformować, iż trwa rekrutacja do Projektu pn. „Start w nowe możliwości” nr FEPK.07.04-IP.01-0067/23. Zapraszamy do udziału w projekcie!!!

Zobacz szczegóły

Szanowni Państwo, Pragniemy poinformować, iż wczoraj, tj. 16.04.2024 r. Paweł Rozmarynowski ARTCOM podpisał umowę o dofinansowanie Projektu pn. „Start w nowe możliwości” nr FEPK.07.04-IP.01-0067/23 na terenie woj. podkarpackiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027. W związku z powyższym ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W PROJEKCIE!!!

Zobacz szczegóły

Projekt „Start w nowe możliwości” nr FEPK.07.04-IP.01-0067/23

Paweł Rozmarynowski ARTCOM zaprasza do udziału w projekcie pn. „Start w nowe możliwości” nr FEPK.07.04-IP.01-0067/23

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027

Priorytet 7 FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian,

Działanie FEPK 07.04 Poprawa sytuacji na rynku pracy osób ubogich pracujących oraz odchodzących z rolnictwa.

GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU do 30.06.2025 r. jest poprawa sytuacji na rynku pracy 140 [84K/56M] osób od 18 roku życia, w tym 7 ON [5K/2M] zatrudnionych na podstawie umów krótkoterminowych, cywilnoprawnych, ubogich pracujących oraz odchodzących z rolnictwa, które uczą się, pracują lub zamieszkują na obszarze woj. podkarpackiego [WP] w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego [KC] poprzez objęcie zindywidualizowanym wsparciem, tj. ofertą/ami wsparcia zidentyfikowanymi jako niezbędne w celu poprawy sytuacji na rynku pracy.

PROJEKT SKIEROWANY JEST DO OSÓB:

  • dorosłych (mających ukończony 18 rok życia)
  • zatrudnionych na umowie krótkoterminowej/cywilnoprawnej
  • ubogich pracujących
  • odchodzących z rolnictwa
  • pracujących/uczących się/zamieszkujących w rozumieniu KC na terenie województwa podkarpackiego
  • nieotrzymujących jednocześnie wsparcia w więcej niż jednym projekcie z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej dofinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)

W RAMACH PROJEKTU UCZESTNICY/CZKI PROJEKTU MOGĄ SKORZYSTAĆ Z NASTĘPUJACYCH FORM WSPARCIA:

  • Identyfikacja potrzeb i opracowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) – 100% UP (3h/UP)

Podczas wsparcia doradca zawodowy zidentyfikuje potrzeby każdego UP, w tym m.in. poprzez diagnozowanie potrzeb szkoleniowych, możliwości doskonalenia zawodowego oraz opracuje IPD, który będzie określać zakres wsparcia danego UP. IPD będzie uzgodniony z UP i może podlegać aktualizacji w trakcie projektu na wniosek UP lub podmiotu udzielającego wsparcia. IPD obejmować będzie podstawowe usługi rynku pracy wspierane instrumentami rynku pracy w celu zmiany/utrzymania zatrudnienia UP.

IPD obejmuje min. 3 etapy:

I – Przeprowadzenie diagnozy sytuacji zawodowej UP,

II – Przygotowanie IPD przez doradcę zawodowego z udziałem UP,

III – Realizacja IPD przez UP ze wsparciem doradcy zawodowego / Zakończenie realizacji IPD.

Udzielane wsparcie zostanie dostosowane do indywidualnych potrzeb UP, wynikających z ich wiedzy, umiejętności i kompetencji oraz kwalifikacji do wykonywania danego zawodu.

Każdy z UP otrzyma ofertę wsparcia, obejmującą takie formy pomocy, które zostaną

zidentyfikowane u niego jako niezbędne w celu poprawy sytuacji na rynku pracy.

W przypadku wsparcia osób do 29 r.ż. ich udział w projekcie poprzedzony zostanie oceną umiejętności cyfrowych oraz w razie potrzeby zgodnie z IPD w ramach zadania 2-uzupełnieniem poziomu kompetencji.

  • Szkolenia – 100% UP (śr. 90h/szkolenie)

By zwiększyć szansę UP na utrzymanie/zmianę zatrudnienia dla wszystkich UP zaplanowano szkolenia służące zdobyciu kompetencji/kwalifikacji w oparciu
o zdiagnozowane potrzeby i potencjał każdego UP (IPD). Jednocześnie szkolenia będą zgodne ze zdiagnozowanymi potrzebami rynku pracy.

W ramach projektu realizowane będą wyłącznie szkolenia, których efektem będzie nabycie kwalifikacji lub kompetencji. Fakt nabycia kwalifikacji potw. zostanie odpowiednim dokumentem (np. certyfikatem), rozpoznawalnym i uznawanym
w danym środowisku, sektorze lub branży, a fakt nabycia kompetencji poprzez wydanie dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji. Podczas szkoleń będą wykorzystywane różnorodne, angażujące UP metody kształcenia oraz środki i materiały dydaktyczne.

UP otrzymają stypendia szkoleniowe zgodne z aktualnym statusem na rynku pracy.

  • Grupowe poradnictwo zawodowe – ok. 25% UP (6h/grupa)

We wsparciu weźmie udział 36 UP. Grupowe poradnictwo zawodowe w szczególności będzie polegać na udzielaniu pomocy UP w planowaniu rozwoju kariery zawodowej. Zakres oraz tematyka spotkań będą uzasadniona przez doradcę zawodowego sporządzającego wraz z UP IPD.

W RAMACH PROJEKTU UCZESTNIKOM/CZKOM PROJEKTU ZAPEWNIAMY:

  • Stypendium szkoleniowe zgodne z aktualnym statusem na rynku pracy
  • Catering na szkoleniu
  • Materiały szkoleniowe
  • Zwrot kosztów dojazdu
  • Zwrot kosztów opieki nad dzieckiem/osobą zależną

 

WSKAŹNIKI PRODUKTU:

Liczba osób pracujących, łącznie z prowadzeniem działalności na własny rachunek, objętych wsparciem w programie – 140 UP [84K/56M]

Liczba osób objętych wsparciem w projekcie – 140 UP [84K/56M]

Liczba osób w wieku 55 lat i więcej objętych wsparciem w programie – 28 UP [17K/11M]

Liczba osób w wieku 18-29 lat objętych wsparciem w programie – 28 UP [17K/11M]

Inne wspólne wskaźniki produktu:

Liczba osób z niepełnosprawnościami objętych wsparciem w programie – 7 UP [5K/2M]

WSKAŹNIKI REZULTATU:

– Liczba osób, które uzyskały kwalifikacje po opuszczeniu programu – 112 UP [67K/45M]

 

Głównym rezultatem projektu będzie nabycie kompetencji/ kwalifikacji przez minimum 80% UP, tj. 112 UP [67K/45M].

 

ZASADY RÓWNOŚCI I DOSTĘPNOŚCI

Definicja:

Dyskryminacja – różnicowanie, wykluczanie lub ograniczanie ze względu na jakiekolwiek przesłanki w szczególności płeć, rasę, kolor skóry, pochodzenie etniczne lub społeczne, cechy genetyczne, język, religię lub przekonania, poglądy polityczne lub wszelkie inne poglądy, przynależność do mniejszości narodowej, majątek, urodzenie, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną. Celem lub skutkiem dyskryminacji jest naruszenie lub brak uznania możliwości korzystania z wszelkich praw człowieka i podstawowych wolności oraz ich wykonywania na zasadzie równości z innymi osobami.

Zasada równości kobiet i mężczyzn – wdrożenie działań mających na celu osiągnięcie stanu, w którym kobietom i mężczyznom przypisuje się taką samą wartość społeczną, równe prawa i równe obowiązki. To również stan, w którym kobiety i mężczyźni mają równy dostęp do korzystania z zasobów (np. środki finansowe, szanse rozwoju). Zasada ta ma gwarantować możliwość wyboru drogi życiowej bez ograniczeń wynikających ze stereotypów płci. Jest to również uwzględnianie perspektywy płci w głównym nurcie wszystkich procesów i działań w ramach programów (tj. podczas przygotowywania, wdrażania, monitorowania, sprawozdawczości, ewaluacji, promocji i kontroli programów).

Zasada równości szans i niedyskryminacji – wdrożenie działań umożliwiających wszystkim osobom sprawiedliwe i pełne uczestnictwo we wszystkich dziedzinach życia, bez względu na ich płeć, rasę, kolor skóry, pochodzenie etniczne lub społeczne, cechy genetyczne, język, religię lub przekonania, poglądy polityczne lub wszelkie inne poglądy, przynależność do mniejszości narodowej, majątek, urodzenie, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną.

Zasady równościowe (horyzontalne) – rozumiane łącznie jako zasada równości kobiet i mężczyzn oraz zasada równości szans i niedyskryminacji.

Projekt jest zgodny z zasadami równości szans Kobiet i Mężczyzn oraz równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla ON, tj. m.in. :

  • projekt dostępny dla osób niepełnosprawności;
  • dodatkowe punkty dla osób niepełnosprawnych i Kobiet;
  • promowanie pozytywnego wizerunku Kobiet i Mężczyzn;
  • działania i treści przekazywane Państwu w ramach projektu są wolne od ograniczeń wynikających ze stereotypów płci;
  • uwzględnieniu elastycznych godzin zajęć umożliwiający godzenie życia zawodowego i prywatnego;
  • język wrażliwy na płeć, równościowy;
  • miejsca realizacji wsparcia bez barier architektonicznych;
  • zastosowanie mechanizmu racjonalnych uprawnień – jeśli zdiagnozowano taką potrzebę wobec danego ON.

Więcej informacji dotyczących Zasad równości szans Kobiet i mężczyzn oraz równości szans i niedyskryminacji znajdą Państwo w linkach poniżej:

 

Wartość projektu – 878 653,10 PLN

Dofinansowanie projektu z UE – 746 855,13 PLN

Okres realizacji projektu – 01.01.2024 r. – 30.06.2025 r.

 

Dane do kontaktu

Kierownik projektu – Monika Stefańska

tel. kontaktowy: 608 033 337

e-mail: m.stefanska@eprojekty.info

Biuro projektu: ul. Karola Szajnochy 8A, 38-200 Jasło

 

Osoba odpowiedzialna za sporządzanie i aktualizację harmonogramów – Monika Stefańska.

#funduszeUE
#funduszeeuropejskiepodkarpackie
#funduszeeuropejskie

Harmonogramy

Harmonogram udzielania wsparcia – Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD – TURA I – 26.06.2024 r. – 28.06.2024 r.

Harmonogram udzielania wsparcia – Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD – TURA I – 26.06.2024 r. – 30.06.2024 r. – aktualizacja

Harmonogram udzielania wsparcia – Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD – TURA I – 05.07.2024 r. – 08.07.2024 r.

Harmonogram udzielania wsparcia – Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD – TURA I – 09.07.2024 r. – 13.07.2024 r.

Harmonogram udzielania wsparcia – Szkolenie zawodowe – TURA I – 19.07.2024 r. – 31.07.2024 r.

Harmonogram udzielania wsparcia – Szkolenie zawodowe – TURA I – 24.07.2024 r. – 31.07.2024 r.

Harmonogram udzielania wsparcia – Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD – TURA II – 20.07.2024 r. – 21.07.2024 r.

Harmonogram udzielania wsparcia – Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD – TURA II – 10.08.2024 r. – 13.08.2024 r.

Harmonogram udzielania wsparcia – Grupowe poradnictwo zawodowe – TURA II – 14.08.2024 r. – GRUPA I

Harmonogram udzielania wsparcia – Szkolenie zawodowe – TURA II – 16.08.2024 r. – 31.08.2024 r.

Harmonogram udzielania wsparcia – Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD – TURA II – 28.08.2024 r. r.

Harmonogram udzielania wsparcia – Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD – TURA II – 31.08.2024 r.

Harmonogram udzielania wsparcia – Szkolenie zawodowe – TURA II – 02.09.2024 r. – 15.09.2024 r.

Harmonogram udzielania wsparcia – Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD – TURA II – 31.08.2024 r.

Harmonogram udzielania wsparcia – Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD – TURA II – 15.09.2024 r.

Harmonogram udzielania wsparcia – Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD – TURA III – 26.09.2024 r. – 01.10.2024 r.

Harmonogram udzielania wsparcia – Szkolenie zawodowe – TURA II – 05.10.2024 r. – 23.10.2024 r.

Harmonogram udzielania wsparcia – Identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie IPD – TURA III – 06.10.2024 r.

Harmonogram udzielania wsparcia – Szkolenie zawodowe – TURA III – 07.10.2024 r. – 24.10.2024 r.

Harmonogram udzielania wsparcia – Szkolenie zawodowe – TURA III – 07.10.2024 r. – 21.10.2024 r. – aktualizacja

Harmonogram udzielania wsparcia – Szkolenie zawodowe – TURA III – 08.10.2024 r. – 22.10.2024 r.

Harmonogram udzielania wsparcia – Szkolenie zawodowe – TURA III – 08.10.2024 r. – 22.10.2024 r. – aktualizacja

Harmonogram udzielania wsparcia – Szkolenie zawodowe – TURA II – 08.10.2024 r. – 22.10.2024 r. – aktualizacja

 

 

 

Ważne dokumenty